Van chiang Rai naar Chiang Mai! Dag 3! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Margot Veraart - WaarBenJij.nu Van chiang Rai naar Chiang Mai! Dag 3! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Margot Veraart - WaarBenJij.nu

Van chiang Rai naar Chiang Mai! Dag 3!

Door: Margot

Blijf op de hoogte en volg Margot

20 Oktober 2014 | Thailand, Chiang Mai

Dag drie; chiang mai

Hup. 7u de wekker, uit de veren. Douchen en naar het station. Mijn richtingsgevoel is niet denderend dus na het zelf geprobeerd te hebben, hulp te hebben gehad van een thai heb ik toch maar een tuktuk aangehouden. Naja. Die hield mij aan. :p
Om 9u zou er een bus naar Chiang Mai gaan. Dan zou ik er rond 12u zijn. Dat het, voor de verandering, weer niet mee zat! Alles vol! Pas om 13:45 ging de volgende. Jezus Christus! Een ierse gast achter me in de rij baalde ook en vond Chiang Rai ook niet zo je-van-het. Dus. Uiteindelijk, heel wat duurder dan de bus, een taxi gepakt. Gaat goed zo, dat lowbudgetreizen!! Het was erg gezellig. 3u lang gekletst. Hij naar het station om richting Pai te gaan. Ik richting mijn hostel die ik gisteravond had geboekt. Een taxichauffeur uit Chiang Rai weet de weg NIET in Chiang Mai. Dus we zijn geholpen door een tuktukchauffeur die voor ons reed en de weg wees. Ik heb de chauffeur maar een fooitje gegeven na al die moeite. Eenmaal bij mijn hostel... Jongeren, jeuj! Ik hoorde zelfs al wat nederlands!
De rest van mijn dag zal ik een volgende keer neerpennen. Ik heb vandaag een topdag gehad en blijf waarschijnlijk hangen in Chiang Mai. Tot horens!

  • 21 Oktober 2014 - 19:09

    Mama:

    Blij weer wat van je te horen

  • 21 Oktober 2014 - 19:56

    Corrie Van Beers:

    Hallo Margot, Heel leuk, om via deze site, jouw avontuur te kunnen volgen.
    Wat een dappere dodo ben jij zeg!! Petje af hoor.
    Wij hopen, dat je heel veel mooie dingen gaat zien en ook dat je veel interessante mensen zult ontmoeten. Je vertelt wel lekker smeuig trouwens, leuk lezen zo.
    Wel meisje, wij gaan jou groeten vanuit een stormachtig en regenachtig Welberg.
    Jij zult wel beter weer hebben daar.
    Liefs van Joop en Corrie. (Ook een pootje van Toby en een poot van Jara).

  • 22 Oktober 2014 - 08:56

    Margot Veraart:

    Vandaag regent het! :( maar het is nu 14:00 en t zonnetje schijnt nu weer gelukkig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margot

Tsja.. Ik ben nogal impulsief. Als ik iets in mijn hoofd heb dan moet dat ook. Vandaar een lastminute'je Thailand. 20 dagen en waarheen allemaal.. Geen idee!

Actief sinds 15 Okt. 2014
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 4794

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2014 - 06 November 2014

Op de bonnefooi naar Thailand!

Landen bezocht: